gladiator

nu har jag tagit ett härligt bad och har haft ett härligt samatal med with my best friend :p och nu ska jag sova ska bara låta mitt nagelack torka. och jag lägger in ett klipp från värdens underbaraste film som gjorts  Gladiator och gud vad jag älskar den här musiken i filmen här är en låt , lyssna på hela den är värd att höra för vackrare musik går inte att göras. filmen handlar om en general som är älskad av sina soldater och sin kung , men kunges son är så avensjuk för kungen behanldar maximus som han heter (generalen) mer som en son och sonen till kungen dödar sin far när han får reda på att han ska låta maximus ta över tronen och sen låter han mörda maximus son och kvinna och sen blir han en slav till sonen , men med all hans sorg så dödar han honom till slut och får komma ifred tillsammans med sin fru och son , en film värd att se säger jag bara , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0