katter är galna

shit asså klockan är bara 10 i 8 och jag är vaken , plus att jag gick och la mig typ 3 i går så jag fattar inte hur jag kan vara uppe nu. men ialla fall jag låg och sov väldit sött och drömde bara fina drömmar sen så hör jag att katterna bråkar som fan men det är inget att göra åt dom kommer ändå aldrig sluta , ialla fall och så åkte en halv sånhär docka nu kommer jag inte ihåg vad dom heter men man hittar dom i klädaffärer , ja juste en provdocka den åkte ner med värsta farten ner i hallen och pang sa det både jag och syrran sprang ut men vi tog bara upp den , och då var sara så dum att hon plaserade den precis utanför mitt rum så det kändes som den skulle titta på mig :S så jag gick upp och här sitter ja :) ska se på en film nu , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0