kungsan och 5 minus

godmorgon, igår så åkte jag , mamma och vanda med syster och systerbarn till kungsan , det var tänkt att vi alla skulle åka skridskor men fy vad det var kallt , när vi kollade i bilen så var det 5 minus ute. så vi gick in till st. Jacobs kyrkan som ligger intill kungsan. där gick vi omkring lite och kollade , vandas syster maria har fått en liten pojke på 5 måndader som heter Nikitas och han kunde inte vara ute i kylen för vagnen täckte inte vinden så bra , så där satt dom medans jag och Olga gick ut till isen och jag lärde henne att åka skridskor , haha och jag trodde inte jga skulle ramla men ett rejält pang blev det haha och olga kom med för jag höll i henne :p sen åkte vi hem och tog det lite lungt , vi kollade på en film och senare så kom Olga,vanda,melaniea och hundarna och dom sov här och det var jätte mysigt vi såg på alladin i mitt rum , och gud vad svårt det var att få dylan och dolly till söms dom var verkligen inte trötta. idag ska jag försöka läsa ut bilbo boken och vika iordning i min garderob och så ska jag faktiskt börja ta itu med läxorna. vi hörs senare , pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0