mys dag med bästis

hallu , haft en otroligt mysig och helt fantastikt dag , vaknade tidigt och mötte jennifer typ på halva vägen , sen gick vi till mig och hade mysig vi var inne lite på datorn först och sen tog vi lite bilder utomhus , och vi gjorde ett videoinlägg också som finns på jennnfer.blogg.se sida men usch vad vi drev haha ialla fall ja :p sen senare på kvällen var vi ute med några hundvalpar som vi känner och jennifer var så dum så hon sprang rakt ner för en backe så min hund kuta efter och jag ramlade 3 gånger på färden , haha sen råkade jag släppa honom och jennifer fångade inte honom ( suck ) haha nä , men sen fick vi tag på honom och så åkte vi lite pulka eller snarare stjärtklapp men den funkade inge bra så vi åkte bara ner för backen och rullade :) mys mys , och i morgon är det skola , tråkigt tråkigt  men det är bara att bita ihop ;) nu ska jag fortsätta se på greys anatomy på datorn så hörs vi i morgon , puss puss

Kommentarer
Postat av: susan

Kikar in ..



Låter som en rolig dag !



ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-01-06 @ 21:40:08
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-06 @ 23:16:27
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-06 @ 23:16:58
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0