nyårsdan

hellu , japp nu är det nytt år 2009 . jag måste säga att det här året gick ju fasligt snabbt , men gud vad jag längtar till sommaren nu. i sommar ska jag bada mer än någonsin och så SKA jag bli brun :p hoppas vi åker utomlands ngn stans men inget vi planerat än, men tror jag ska få in lite tankar i mammas huvud om att åka till Italien eller Frankrike. alla ligger och sover , jag menar jag var ju den enda nyktra här :p dom skratta och dansa och ja jag vet inte haha, juste jag fick smaka på pappas cigarr för mamma tog ett bloss då sa jag , va orättvist jag borde också få smaka och då fick jag , haha det var lite starkt men den var väldigt mild. idag ska jag vara med jennifer ska fråga om hon vill med till kungsan och åka skridskor i det här fina vädret, för mamma tänkte åka in med pappa och åka så då kanske vi kommer med , vi får se. men jag får ju inte tag i jennifer nu! lägger in lite bilder jag glömt lägga in och så , puss ha en bra nyårsda

detta åt jag på gunnarsons i måndags med mormor , mums
detta åt jag på gunnarsons i måndags med mormor , mums



mormor med sin bulle




såhär skulle syrran först se ut på nyårsafton




mamma pappa sara och jag spelade TP dan innan nyår



mamma blev lite galen , haha nej men jag sa att hon skulle sträcka ut tungan så mycket hon kunde




nämen se där , där kom pappa in lite galen också :p



nyår,gamla stan åh fy vilken backe man fick ju blodsmak när man gått upp efter den



ja vilket fint gammalt hus



vackra gamla stan , åh vad jag älskar dom där torn-husen där uppe



mamma med ryggen mot riddarholmskyrkan



kungliga slottet



jag kallar honom birka för ibland ser han ut som en vikinga gubbe :p



min förebild :D




vår eld utomhus



elsa som låg i min famn


det var min nyår :) nu ska jag äta frukost

Kommentarer
Postat av: eoew

tack så mycket! :)

vilka fina bilder, gott nytt år.

hade du det trevligt på nyår? :)

2009-01-02 @ 18:20:10
URL: http://eoew.blogg.se/
Postat av: Evelina

tack :) ja det hade jag lite långtråkigt ibland men ananrs var det kul <33

2009-01-02 @ 22:35:24
URL: http://evvlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0