varmchoklad är gott i den här kylan

hej hej , idag var jag istan med mamma , vi åkte in vid tolv och badade på ngt bad vid medborgarplatsen nu har jag glömt bort vad den hette men det var sådär , asså jag som frös så mycket ute tyckte bassängen var iskall , haah jag tror faktiskt att den också var det , men sen satt vi i ångbastun och pratade lite och satte på kroppspeeling så efter det blev kroppen alldeles len :p det var mysigt, sen gick vi till folkets kebab på folkungatan och delade på en tallrik det var gott. sen åkte vi hem och fy vad det verkligen är kallt ute nu , fan mammas hår kunde man ju bryta av när vi skulle sätta oss i bilen , haha hon satt stelt så att inte dom fina lockarna längst bak skulle gå av hahaah :D sen skulle vi ha målat där nere i vardagsrummet men mamma orkade inte så när alla var borta satt jag inne vid värmen och ringde jennifer och hade ett sånt där otroligt roligt och härligt samtal som bara vi kan ha :p och i morgon ska vi träffas , det ska bli jätte mysigt. vi skulle typ ha träffats hela förra veckan men jag var en idiot som dissade henne hela tiden :/ damn me. men i morgon blir det mys med varmchoklad och så kanske vi ser på ngn film och pratar. nu ska jag ladda ner filmen Troja också en såndär riktigt bra film som gladiator fast ingen kan slå gladiator ;) skolan börjar om 2 dagar , nä det blir tråkigt men då får jag vara med min sötaste jennifer varje dag så det är ju inget att gå i miste om. haha juste höll på glömma , jag och brorsan spelade monopol tidigare idag på datorn , och gud han hade typ 10000 kr och jag typ 549 kr och han hade alla hus förutom ett , gissa om jag vann . haha nej men det var mysigt det. nu vet jag faktiskt itne vad jag ska göra , men jag hittar väl på ngt, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0