..

sitter nu och ser på greys anatomy. Pratade förut i telefån med bästavän jennifer, vi bråkade lite innan men nu är vi som prima igen =) haha hon är helt underbar med att prata i telefån, man kan ju inte skämmas för något. Okej jo jennifer du vet att jag tyckte att det blev lite pinsamt när vi kom till en liten händelse vid samtalet, haha ja du är underbar du!

asså jag är så jäävla taggad inför sommarlovet:
♥ först skolavslutningen, mysigt mysigt. Ska vara med jennifer efter och hitta på något roligt!
♥ dan efter skolavslutningen ska jag åka, exakt ALLT på grönan och om ni kände mig skulle ni veta hur feg jag är, men jag tog visst hand på att jag skulle åka allt. Stackars mig ...
♥ den 12:e åker jag, amanda,frida & jennifer till amandas landställe, Blidö. Det ska bli så jävla mysigt och vara där i några dar och bara bada och vara ute sent =)
♥ midsommar ska jag till någon 50 årsfest, typ grillfest MYSIGT =)
♥ typ någon dag efter åker jag med min familj till dalarna och fixar med vårt nya fräscha hus, myyysigt!
 sen är det massor med annat mysigt som händer, framförallt. fest,sol,bad vänner, grilling & bästis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0